|
Post by luciano on Jun 24, 2006 23:16:06 GMT 1
Hallo ik ben Luciano en train sinds kort Krav Maga bij Heath Leavitt in Nijmegen (4 lessen gehad).
Ik heb Pencak Silat gedaan, maar ik heb inmiddels gemerkt dat Krav Maga me beter ligt/bevalt (of hoe je het ook wilt noemen).
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Jun 25, 2006 7:32:38 GMT 1
En je hebt ook een goede leraar, dat scheelt welkom op het forum
|
|
|
Post by stoeptegel on Jul 10, 2006 22:47:51 GMT 1
eeej, ik ben nieuw hier en ben 17 jaar.Ik doe nu al een half jaartje fitness om meer spieren te krijgen.Dit omzelf beter te kunnen verdedigen en ook gewoon voor mijn gezondheid.Alleen wil ik me zelf ook echt goed kunnen verdedigen.Ik heb nu dus over krav maga gehoord.Dit lijkt me toch wel de beste methode.Ik kom zelf uit de gemeente wijchen en nijmegen is dus redelijk dichtbij.Ik heb nu al gezocht op internet maar kan niet veel vinden.Dus als iemand nog informatie heeft over krav maga cursussen in omgeving nijmegen zou ik dat erg waarderen.
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Jul 10, 2006 23:39:13 GMT 1
|
|
|
Post by stoeptegel on Jul 11, 2006 10:16:58 GMT 1
Bedankt voor de informatie,ik heb het nu gevonden.Alleen staat er dat je 18 moet zijn. .Zijn ze hier heel streng in?Dit is zeker omdat je dan als een volwassene wordt gezien? Het liefst zou ik meteen met deze cursus beginnen, maar als ze hier zo streng op zijn.Kan ik nog mooi 3kwart jaar wachten .
|
|
|
Post by luciano on Jul 16, 2006 12:46:08 GMT 1
Misschien kun je in de tussentijd iets anders trainen, bijvoorbeeld judo of boksen, en zo een goede basis leggen voor KM.
Kom anders een keer kijken en praat er met Heath over. Misschien is er een oplossing.
|
|
|
Post by jireugi on Sept 23, 2006 20:00:16 GMT 1
Hoi Lex ,heb me eindelijk aangemeld !!!!!!Zal af en toe even kijken op de site.
Groeten John. Die leip uit Den Haag.
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Sept 26, 2006 17:24:20 GMT 1
Welkom tussen die rare brabo's ouwe
Veel sterkte met je been. En ik kom binnenkort wel lesje doen bij jullie
|
|
|
Post by jireugi on Sept 29, 2006 22:12:17 GMT 1
Hoi Lex,lijkt me leuk en zou goed uitkomen nu,maar dat weet je al. Groeten uit au au den haag.
|
|