|
Post by mayckel on Oct 3, 2008 12:49:43 GMT 1
Remco der komt nog gin goei geit uit gool he hahahahahaha, maar ja ieder zijn vak he en je moet toch wat ;P.
Ik heb weer zin in maandag maar eerst nog het weekend werken bah maar goed. Groeten en tot maandag wie er ook komt.
|
|
|
Post by ruudje on Nov 1, 2008 21:34:37 GMT 1
Hallo allemaal.
Ik ben Ruudje eigenlijk rudy maar van de vrienden groep ben ik de kleinste met ongeveer 1m90 en 90 kilo aan de haak. Ik ben vorig jaar september begonnen in oisterwijk na dat er een flyer in de bus lag. bijna 1 jaar lang 2xpw nu nog maar 1xpw (word een dagje ouder gebruikt lex ook dusssss) Ik woon ook in oisterwijk ben getrouwd en een dochtertje van bijna 5. Ik werk bij Douwe Egberts als service monteur storingen rijden in oisterwijk met een omtrek van 4 km Dus lekker tussen de middag bij moeders de vrouw een bammetje eten. verder wens ik iedereen veel sterkte toe met het beoefenen van deze geweldige sport. en dat we veel plezier mogen hebben Maar dat komt goed met het clubke
MVG. Ruudje
|
|
|
Post by shicomm on Nov 20, 2008 2:14:48 GMT 1
Dag allemaal Ik ben Bas en ben op internet beter bekend onder de nickname Shicomm. In tegenstelling tot de andere members van dit forum heb ik maar heel weinig met krav maga maar ik ken Lex al enige jaren en kwam zodoende ook op dit forum terecht. Uiteraard heb ik wel iets met de martial arts en in mijn geval is dat bujinkan ninjutsu. Ik ben daar al ruim 6 jaar mee bezig en ben naast mijn training hier in Nederland ook al enige malen over de grens geweest om elders training te gaan ervaren. In het dagelijks leven ben ik full-time geek in een computerzaak en ben ook nogal actief op het internet. Als forum die-hard kon ik het uiteraard niet laten om ook hier maar eens te gaan posten
|
|
|
Post by kalekletskop on Apr 19, 2009 20:53:03 GMT 1
hahaha, lees jij elke 4 maanden een keer het nieuws op het forum?
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Apr 20, 2009 11:41:23 GMT 1
ik denk dat het een nieuw bericht leek omdat ik er wat rotzooi af gehaald heb (spam) die stonden als nieuw bericht er in en topic lijkt als ververst in systeem te staan nadien.
Dus het ligt er niet aan dat Polleke traag is, het zijn die ****ing spammers.
|
|
|
Post by maddgoat on Apr 20, 2009 15:39:02 GMT 1
hahaha, lees jij elke 4 maanden een keer het nieuws op het forum? Nee, dat is ondertussen de frequentie dat ik train . En inderdaad is dit een reaktie op een of andere spam post. Maar is al gelukkig gefixed door onze guru ;D
|
|
|
Post by kalekletskop on Apr 21, 2009 21:37:19 GMT 1
Jaja, die Guru fixt wel meer. Zo hebben wij bijvoorbeeld inmiddels abs of steal , hahaha. Tjongejonge wat werden we afgelopen les weer afgebeuld! Maar was zeker een goeie training.
|
|
|
Post by maddgoat on Apr 22, 2009 18:50:42 GMT 1
Ik ben benieuwd. Vanavond eindelijk ook weer eens een les mee pakken
|
|
|
Post by njoyit on Jun 18, 2009 22:06:04 GMT 1
Mijn naam is Frank en ik ben (nog net) 29 jaar. Ik woon alweer 13 jaar in Tilburg, tegenwoordig aan de Hart van Brabantlaan samen met Hanneke (mijn vriendin) en Puschkin (onze kat). Sinds vorig jaar ben ik ZZPer en ontwikkel en verkoop ik narrowcasting software. Mocht je hier meer van willen weten dan kun je een kijkje nemen op www.tell-e.nl. Ik zit nu een maand op Krav Maga en het bevalt erg goed. Ik heb vroeger veel aan judo en jiu jitsu gedaan en had al een tijd lang zin om weer iets op te pakken. De praktische en doelgerichte kant van Krav Maga spreekt mij erg aan. Wat me verder erg bevalt is de goede, sportieve sfeer tijdens de trainingen
|
|
|
Post by keesverwater on Jun 18, 2009 22:20:33 GMT 1
Nou dan gooi ik ook maar even mijn leven in de digitale beerput. Ben 41 jaar, in mijn glorietijd (lees kilootje of 40 lichter) veel gejudo-ed. (10+ jaar). De grootste passie is toch duiken, en mijn buddie (Joost) en ik proberen dan ook telkens onze grens verder te leggen. Donker, stroming, wrakduiken, diep duiken, gassen mengen, ijsduiken, grot/mijnschacht duiken etc. We sjouwen dan ook met regelmaat met een kilootje of 50 aan apparatuur de dijken aan de oosterschelde op en af :-). Ik werk bij Ricoh Nederland op het kennis centrum (beetje IT en projecten: kijk maar op linkedin). Verder zocht ik al een tijdje iets om me eens flink uit te leven. Je gecontroleerd laten gaan zal ik maar zeggen. Ik denk dat ik dat hier wel gevonden heb. Ben zelf kort door de bocht en recht doorzee dus dat komt wel goed hier. Ben getrouwd en heb 2 kids (Job 10 jr en Sita 6 jr) en woon in omgeving Besterdplein. Ik train op de donderdagavond en na de zomervakantie zal dat wegens omstandigheden toch de woensdagavond gaan worden. Dus tot ziens! -blub-
|
|
|
Post by kalekletskop on Jun 19, 2009 15:30:17 GMT 1
Welkom jongens! Hoe meer zielen hoe meer vreugd...
|
|
|
Post by shaggy on Jun 19, 2009 17:58:17 GMT 1
Welkom aan alle nieuwe zieltjes Dat jullie een fijne tijd mogen beleven op dit forum, en in de les
|
|
|
Post by njoyit on Jun 21, 2009 13:28:05 GMT 1
Welkom jongens! Hoe meer zielen hoe meer vreugd... Welkom aan alle nieuwe zieltjes Dat jullie een fijne tijd mogen beleven op dit forum, en in de les Thanks
|
|
Mark
Full Member
|
Post by Mark on Sept 15, 2009 10:20:04 GMT 1
Mijn naam is Mark, 30 jaar. Heb een zoontje van 11 maanden en woon met mijn vriendin en zoontje sinds een jaar of 3 in Tilburg. Oorspronkelijk kom ik uit Den Bosch en daar ben ik eind maart 1997 met krachtsport begonnen. In eerste instantie heb ik t/m 2001 bodybuilding gedaan, toen een jaartje of wat fitness e.d. en daarna ongeveer 3 jaar niets meer omdat ik ergens woonde waar ik niet de mogelijkheid had om thuis te trainen en aangezien ik in de middle of nowhere woonde was een sportschool ook niet echt dichtbij. Toen in Tilburg gaan wonen en in December 2006 heb ik mijn zolder ingericht als krachthonk. Voornaamste training werd strongman en boomstammen, stenen e..d mogen daar natuurlijk ook niet aan ontbreken Omdat de oude strongman feats mij toch wel erg aantrokken, ben ik me daar meer op gaan richten. Dit houdt in spijkers, hoefijzers en stukken staal buigen, van allerlei specifieke grip training, en nog wat meer van dat spul. Inmiddels begint dat een beetje saai te worden dus ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik kreeg vorige week een foldertje binnen van Krav Maga en ik was altijd al geinteresseerd in de sport, maar nooit iets mee gedaan omdat het niet in de buurt gegeven werd. Nu gisteren (14 september 2009) de proefles gehad en het beviel meteen. Dus vandaag mijn inschrijfformulier invullen en dan morgen weer trainen voor 2 x per week. Krachtsport wil ik er nog wel naast blijven doen maar hoe ik dat precies in ga kleden moet ik nog even uitzoeken.... Verder ben ik in het dagelijks leven Sr IT Analyst bij een Biotechnologisch bedrijf in Breda. Denk dat ik me zo wel redelijk voorgesteld heb, tot volgende de training dan maar Mark
|
|
|
Post by shaggy on Sept 15, 2009 20:20:05 GMT 1
Hey die Mark, wees welkom Heel veel plezier in deze te gekke sport, en de geweldige club waar je nu in terecht bent gekomen Tot ziens, en Kida
|
|