|
Post by gimgamgommetje on Sept 17, 2008 18:23:49 GMT 1
|
|
|
Post by shaggy on Sept 17, 2008 21:59:15 GMT 1
En die info vraag ik zeker aan. Zitten er al een tijd over te denken om onze dochter hier eens aan mee te laten doen. Is een zeer goed initiatief om kinderen bewust te maken van wat er allemaal gebeurt en kan gebeuren. En het is nodig... Ik krijg klop van een 5 jarige
|
|
|
Post by shaggy on Oct 23, 2008 20:01:32 GMT 1
Even een vraagje over de aanstaande Kidpower lessen. Zijn er al data/plaatsen bekend? Wij willen iig komen met z'n 3tjes ( als de dag uitkomt, maar moet lukken ) Is echt iets voor Cheyenne. Zal ze veel van leren, en wij zelf ook. En kunnen we meteen zien hoe het zit met verdere intresse voor een eventuele vechtsport. Laat maar horen hoe of wat
|
|
|
Post by evi on Nov 8, 2008 16:45:57 GMT 1
Hoi Leden, Hierbij de eerst volgende datum voor de Kidpower workshop. Op zaterdag 24 januari van 13-17u zal er weer een Kidpower workshop plaatsvinden. Voor meer informatie zie de website www.kidpower.nl/agendaVoor degene die interesse hebben, vul op tijd een aanmeldformulier in, via de website. Dan kun je met je kind een leuke en leerzame dag meemaken op het gebied van weerbaarheid. Vragen? Stel ze gerust. Evi
|
|
|
Post by shaggy on Nov 9, 2008 21:48:25 GMT 1
Mooi, even uitprinten en inleveren. Zal die van mij wel leuk gaan vinden denk ik hehe
|
|
|
Post by evi on Nov 10, 2008 10:33:43 GMT 1
Hoi Remco, Dat hoeft niet perse. Je kunt ook digitaal een aanmelding doen. Bij www.kidpower.nl/agenda helemaal naar beneden scrollen, daar staat onderin een knop Aanmelden. Als je daarop klikt, krijg je een formulier te zien. Als je dat invult en verstuurd, krijgen wij het in de mailbox van Kidpower binnen. Scheelt weer een stukje papier. Wat zijn we toch goed bezig voor het milieu Evi
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Jan 22, 2010 0:02:52 GMT 1
|
|