bob
New Member
|
Post by bob on Sept 18, 2008 9:22:01 GMT 1
hallo mensen, 15 en 16 November is er een International Krav Maga Seminar in harderwijk over onderandere knife & gun defences. Ik ben aan het overwegen me hier voor in te schrijven. De locatie is alleen een probleem, als er meer mensen zijn die interesse hebben kunnen we eventueel vervoer regelen. check www.ikma.nl/nieuws.htmlgr Bob
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Sept 18, 2008 10:30:50 GMT 1
zit er dik in dat ik je eea ga afleren wat je daar aanleert maar het is uiteraard goed om verder te kijken dan je neus lang is.
|
|
bob
New Member
|
Post by bob on Sept 18, 2008 13:34:58 GMT 1
ow haha, als jij het beter vind om het niet te doen dan doe ik het niet , als het meeste niet is wat jij aanleert schiet het niet op natuurlijk.
|
|
|
Post by shaggy on Sept 18, 2008 15:29:38 GMT 1
Volgens mij wordt het door de "andere" bond geregeld. Mischien dat daar wat verschillen etc. in zitten.
|
|
bob
New Member
|
Post by bob on Sept 18, 2008 15:57:49 GMT 1
aha vandaar, ik vond het al zo vreemd (ikmf & ikma) Heeft er iemand enig idee wanneer de ikmf weer een keer iets organiseerd. Vorige keer in Einhoven (met Franklyn Hartkamp) was super vet. k had gehoopt dat ze in de zomervakantie nog iets zouden organiseren, maar helaas.
Thanx for the info!!
Bob
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Sept 18, 2008 17:53:44 GMT 1
we zijn druk in overleg voor wat betreft seminars.
Het is niet een slecht idee om om je heen te kijken hoor, maar het is per bond net wel weer verschillend. Verder zou je er een hoop aan kunnen hebben.
|
|