|
Post by evi on Sept 24, 2008 22:45:25 GMT 1
Beste leden,
Al een tijdje spelen we met het idee om een keer iets te gaan doen met de leden van Krav Magaschool 013. Een keertje naar de stad om iets te eten bijvoorbeeld. Het kan ook in combinatie zijn met een training daarvoor, en daarna de stad in. We kunnen ook gaan bowlen of zoiets. Ik zou graag jullie ideeen hierover willen horen, zodat we een beetje kunnen inventariseren wat leuk is. Graag ook aangegeven welke dagen jou het beste uit zouden komen.
Brand los!!
Evi
|
|
|
Post by shaggy on Sept 24, 2008 23:35:36 GMT 1
Leuk idee. Ik ben van de partij ( als ik mag van mijn vrouw ) Ben voor veel dingen in. Eten is altijd lekker. Voor mijn part naar de Wok oid? ( noem maar iets ) Maar zal in 99% van de gevallen wel mee gaan. 1% is vrouw/kind Maar lijkt me gezellig, zeker omdat het in de les al een leuke groep is. Kan er alleen maar beter op worden, en elkaar wat beter leren kennen dan alleen de hersens in slaan
|
|
|
Post by evi on Sept 24, 2008 23:39:52 GMT 1
Of je regelt een oppas en neemt je vrouw gewoon mee. Ziet ze ook welke vrouw jouw telkens verslaat met schoudertik En welke mannen elke week je toque uitproberen
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Sept 24, 2008 23:49:58 GMT 1
of je regelt iets met je vrouw en neemt de oppas mee...
ooh sorry evi, dat heb ik nie gezegd
|
|
bob
New Member
|
Post by bob on Sept 25, 2008 10:04:45 GMT 1
Goed idee, ik ben erbij. Ergens wat eten en/of drinken is altijd leuk, wat ook altijd leuk is om te doen is een potje bowlen en daarna eventueel nog iets drinken. Tis maar een idee!
mvg Bob
|
|
|
Post by rebeccacm on Sept 25, 2008 21:09:33 GMT 1
Leuk! I'm in!!! Lekker eten, borrelen, iets actiefs maakt mij niet uit.. Ik pas me aan jullie aan
Rebecca
|
|
|
Post by maddgoat on Sept 25, 2008 23:03:58 GMT 1
Als het qua werk en familie uitkomt, ben ik hier altijd wel voor in. Gezelligheid voorop
|
|
|
Post by evi on Sept 26, 2008 9:33:34 GMT 1
haha, enthousiastme genoeg. Fijn dat jullie allemaal zo positief reageren. Wel zou ik graag willen weten welke dagen jullie het beste uit zouden komen. Dan is het makkelijker plannen voor mij.
Evi
|
|
|
Post by maddgoat on Sept 26, 2008 10:16:10 GMT 1
Hangt in mijn geval helemaal af van mijn werk. Dus wat mij betreft plan gewoon iets, en ik zal proberen erbij te zijn.
|
|
bob
New Member
|
Post by bob on Sept 26, 2008 22:18:44 GMT 1
Hey Evi,
dagen die mij goed uit komen zijn dinsdag en donderdagavond en eventueel een zaterdagavond. Maandagavond na de training kan ook wat mij betreft. na de training op woensdag is wel erg laat. (ivm school)
gr Bob
|
|
|
Post by shaggy on Sept 26, 2008 22:35:35 GMT 1
Als ik het op tijd weet hou ik er rekening mee. Tenzij iets van een verjaardag/feest etc. kan ik in princippe altijd mee.
|
|
|
Post by bastiaan on Oct 1, 2008 12:03:42 GMT 1
Mijn voorkeur gaat uit naar maandag t/m donderdag avond, het weekend ben ik meestal bij m'n ouders thuis. Wat we doen maakt me weinig uit, zolang t maar vanuit TB te fietsen is of met OV bereikbaar^^
Alleen maandag de 13e niet beschikbaar
|
|
|
Post by marklavrijsen on Oct 7, 2008 15:47:35 GMT 1
Hoi allemaal,
Lijkt me een leuk idee, ik ben van de partij, als ik kan:P, maar meestal lukt me dat wel...
Mzzl Mark
|
|
|
Post by evi on Nov 2, 2008 21:09:01 GMT 1
Hoi Allemaal, Wat is het toch stil bij dit onderwerp. Ik ga gewoon een dag prikken, gezien iedereen weer op een andere dag kan. Het zal waarschijnlijk bowlen en eten worden. Goede combi, al zeg ik het zelf Ik laat jullie zo snel mogelijk weten als ik een datum heb. Dan graag zo snel mogelijk laten weten wie er kan, zodat ik een reservering kan maken bij de bowlingbaan. Het zal waarschijnlijk gewoon in Tilburg plaatsvinden. Dus ik hoop dat de leden uit Oisterwijk ook een keertje naar Tilburg kunnen komen, dan wordt het super gezellig. Groetjes Evi
|
|
|
Post by marklavrijsen on Nov 18, 2008 16:43:57 GMT 1
Hoi Evi,
De dag is nu toch al geprikt, al heb ik afgelopen maandag niet echt goed opgelet, want nu weet ik nog steeds niet wat we precies gaan doen, maar ik ben wel van de partij.
Groet Mark
|
|