|
Post by shicomm on Jul 20, 2009 0:45:15 GMT 1
|
|
|
Post by maddgoat on Jul 20, 2009 4:42:53 GMT 1
Mooie foto's Jammer dat ik ietsjes eerder af moest haken, was namelijk echt een leuke seminar.
|
|
|
Post by Mark on Jul 20, 2009 21:31:33 GMT 1
Vond dit echt een super leuke en leerzaam seminar. Ik had niet verwacht dat het grond gevecht zo leuk zo zijn. Er zaten met name in dat stuk een paar bijzonder nuttige techniekjes in. Ik ben vast voornemens om op deze technieken te blijven trainen. Ook de combinatie linkse directe, rechtse directe, linker trap, rechtse directe, linker hoek, rechtse trap was een mooie die ik ook wil blijven trainen. En zoals Bob zei niet stilstaand maar bewegend. Ik heb het super naar mijn zin gehad en mijn shirt kon je , zoals na elke training weer uitwringen.
|
|
Mark
Full Member
|
Post by Mark on Sept 24, 2009 9:53:57 GMT 1
Vond dit echt een super leuke en leerzaam seminar. Ik had niet verwacht dat het grond gevecht zo leuk zo zijn. Er zaten met name in dat stuk een paar bijzonder nuttige techniekjes in. Ik ben vast voornemens om op deze technieken te blijven trainen. Ook de combinatie linkse directe, rechtse directe, linker trap, rechtse directe, linker hoek, rechtse trap was een mooie die ik ook wil blijven trainen. En zoals Bob zei niet stilstaand maar bewegend. Ik heb het super naar mijn zin gehad en mijn shirt kon je , zoals na elke training weer uitwringen. Volgens mij is er iets fout gegaan met het board en heb ik automatisch de posts van mijn voorganger met dezelfde userid gekregen, want ik heb deze post op 20 Juli dus echt niet geplaatst
|
|