|
Post by shaggy on Oct 2, 2009 22:06:07 GMT 1
|
|
|
Post by bastiaan on Oct 2, 2009 23:08:26 GMT 1
haha, als ze er jong bij zijn leren ze snel... is die van jou ook al zo ver remco? tweede filmpje kende ik al, iid respect voor zijn zelfbeheersing! lijkt me lastig, denk dat zelfs lex al eerder een tik had uitgedeeld:P
|
|
|
Post by shaggy on Oct 3, 2009 9:55:36 GMT 1
haha, als ze er jong bij zijn leren ze snel... is die van jou ook al zo ver remco? tweede filmpje kende ik al, iid respect voor zijn zelfbeheersing! lijkt me lastig, denk dat zelfs lex al eerder een tik had uitgedeeld:P Haha, de mijne is beter, doet er ook nog low en high kicks tussendoor, incl kopstoten haha En tweede filmpje... Nee, heel veel respect voor die vent, maar ik zou mezelf in zo'n situati voor m'n eigen deur echt niet zomaar even meermaals opzij laten zetten. Maar knap nevertheless
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Oct 3, 2009 11:57:49 GMT 1
Leuke filmpjes inderdaad. Die eerste was geen meisje voor zover ik weet. Wel leuk om te zien hoe dat kleintje op die pads tikt. Dat 2e filmpje ... tja..... wat een tokkie. bastiaan, ik zou echt niet eerder geslagen hebben dan hem. Ik zou wel eerder voor een controle oid gegaan zijn en hem niet zo dicht bij laten komen om mee te beginnen. Situatie komt me erg bekend voor, niet van thuis, maar van situaties als beveiliger. Er zijn een hoop tokkies die zo hun zin denken te krijgen. 1 goede tik op het kinnetje kan genoeg zijn zoals je ziet.
|
|
|
Post by bastiaan on Oct 4, 2009 15:04:10 GMT 1
of klem ja, bedoel meer dat die kerel wel erg lang wachtte met ingrijpen... hoeft natuurlijk niet meteen de resetknop te zijn
|
|
Mark
Full Member
|
Post by Mark on Oct 5, 2009 7:00:15 GMT 1
Eerste filmpje, gaaf om te zien! Tweede filmpje, tsja, blijft moeilijk. Je moet heel goed beseffen dat het een burenruzie is, en het hele grote nadeel daaraan is dat de aanvaller dus weet waar je woont en kan besluiten op een later tijdstip met vrienden of wapens terug te komen. Dus in zo'n geval zou ik het ook zoveel mogelijk proberen vol te houden om niets te doen wat kan gaan escaleren. Een oude maat van mij heeft het ook wel eens meegemaakt. Hij had ruzie met een mannetje (jaartje of 18) en had zich toen verdedigd. Even later stond datzelfde mannetje met ongeveer 20 vriendjes met kettingen, knuppels en stukken hout voor zijn deur om verhaal te halen. Of hij het in dat geval had kunnen voorkomen is een tweede, maar als je het idee hebt dat je aanvaller misschien wel terug kan komen voor represailles en hij weet waar je woont of hoe hij je kan vinden, dan kan het misschien wel verstandiger zijn om even wat langer op je lip te bijten in de hoop dat hij het opgeeft / uitgeraast is, ook al weet je dat je het gevecht kunt winnen. De politie doet in zo'n geval namelijk ook niet veel / niets.....
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Oct 7, 2009 23:55:49 GMT 1
|
|
|
Post by shaggy on Oct 8, 2009 18:00:28 GMT 1
Haha, heb 'm gezien ja... Kleine misrekening haha, tegen een stel kooivechters haha. Ach, paar mooie tikken van de dame/heer in het zwart en klaar
|
|
|
Post by bastiaan on Oct 9, 2009 15:24:57 GMT 1
haha, die gingen goed neer ja, en terecht misschien leren ze t zo af
|
|
|
Post by kalekletskop on Oct 12, 2009 11:49:16 GMT 1
|
|
bob