|
Post by gimgamgommetje on Aug 30, 2008 22:39:20 GMT 1
houd rekening met drukte in tilburg komende week. Oisterwijk wordt rustig waarschijnlijk.
|
|
|
Post by shaggy on Aug 31, 2008 10:21:26 GMT 1
Yep, we zijn er nog steeds. Operatie is goed en vlotjes verlopen. Alleen de napijn is redelijk te noemen. Moet nog steeds 3 x per dag de wond schoonspeoelen etc. dus da's wel wat minder. Maar de chirurg zij dat als de wond genezen is alles over is en de problemen weg zijn Dus dan kunnen we weer volop er tegenaan. Maar ik kom asap kijken hoe het gaat op de nieuwe locatie hier in het prachtige Tilburg Ben benieuwd en heb er enorm veel zin in. Hoop dat ik snel weer mee kan trainen, heb d'r zin an ;D houd rekening met drukte in tilburg komende week. Oisterwijk wordt rustig waarschijnlijk. Ben benieuwd. De reclame is iig goed en duidelijk voorzien in de regio zo te zien O'wijk is ook een hele fijne locatie, alleen is Tilburg voor mij gewoon sneller en dichterbij. Iig succes morgen met de eerste nieuwe training. Kan er helaas niet bijzijn, maar kom asap kijken. Ik kruip wel ergens in een hoekje om te genieten
|
|
|
Post by maddgoat on Sept 1, 2008 10:29:19 GMT 1
@ Shaggy, goed om te horen dat je weer herstellende bent. Zie je snel weer in Tilburg @ GGG, vanavond kan ik er helaas nog niet bij zijn, wegens andere verplichtingen. Gelukkig is er ook nog een woensdag Greetz
|
|
|
Post by shaggy on Sept 5, 2008 20:49:09 GMT 1
Ja, hier gaat het langzaam aan weer beter. Kom waarschijnlijk volgende week wel weer langs. Nog niet trainen, maar gewoon toekijken, roepen, pesten en gillen ( en foto's maken Heb inmiddels mijn nieuwe toque binnen dus er kan weer naar hartelust op geschopt worden haha Ben benieuwd hoe de nieuwe locatie is. Jammer dat ik deze week heb moeten missen. Krijg een buikje, moet weer trainen, heb d'r zin an
|
|
|
Post by shaggy on Sept 10, 2008 22:11:05 GMT 1
|
|
|
Post by Bobk on Sept 10, 2008 22:50:29 GMT 1
Jaja, het was weer een lekkere training! Lekker moe aan het eind.
K had vandaag 2 vrienden meegenomen en die deden ook fanatiek mee. Altijd leuk om andere mensen enthousiast te maken voor iets waar je zelf zo'n beetje aan verslaaft ben ;D. hopelijk worden ze ook allebei lid. Lex zal trouwens wel in zn handen vrijven met al die nieuwe leden haha. nog even en die eigen sportschool is in zicht ;D ;D
Goeie foto's trouwens Shaggy.
tot volgende week,
Bob
|
|
|
Post by shaggy on Sept 15, 2008 20:44:15 GMT 1
JA, het wordt steeds drukker hehe. Mooi hoor, was een flinke groep vanavond. Erg gezellig. Nou, heb voor het eerst weer lichtjes mee getrained. Lekker met Evi staan te oefenen. Voelde allemaal goed aan, alleen wat roestig haha. Warming up heb ik voor een groot deel uitgezeten want dat wil nog niet echt lukken. De reactie zaken met handje klap etc. wel uiteraard. Wel verloren van een meisje... Da's dan minder Defense against knife ging prima, ware het niet dat een bepaalden, niet verder te noemen persoon de rubberen messen was vergeten ;D. Maar inventief als men is werkt een houten jongleer knuppel ook. Als je hem vasthoudt dan.. haha. Wel leuk gezicht, en men is opeens net wat voorzichtiger haha. Maar oefening ging goed en vloeiend dacht ik. Rest veel gekeken helaas, maar een uurtje is toch snel voorbij. Ach, steeds een beetje meer en dan komen we snel weer op het oude nivo terug. Van waardeloos nu, naar slecht straks Heb wel de kans gekregen om eindelijk mijn nieuwe toque uit te proberen... d**n wat een zalig ding en werkt prima. Had van de vorige toque wel eens last van de harde randen, verschuiven en trappen die net naast de toque landen. Dat is nu gelukkig verleden tijd. Heerlijk draagcomfort, hoger en breder in bescherming en blijft beter op de plek zitten. Tsja, je moet iets als je geen kont hebt natuurlijk Was weer een leuke les, en nog leuker weer even mee te kunnen doen. Fraaie groep mensen zo
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Sept 15, 2008 21:00:56 GMT 1
Pff wat een drukte weer Inclusief Evi en een half kreupele... ehh sorry Remco hadden we 32 man in de zaal. Dit zal na verloop wel iets minder worden want mensen zijn geneigd halverwege het seizoen minder vaak te komen. Al hoop ik dat iedereen gewoon elke week komt Oisterwijk is natuurlijk wat uitgedund na de uittocht richting Tilburg maar ook daar 15 man in de zaal vorige week. En ook Oisterwijk is weer groeiende, al gaat dat iets rustiger dan Tilburg. En wat mij nog het meeste aanstaat is wel het feit dat de groepen leuk zijn. Het is gewoon oprecht gezellig. De mensen zijn erg relaxed in de omgang. Er wordt serieus en hard getraind maar ik zie ook veel lachende gezichten. Ik heb er echt lol in op deze manier.
|
|
|
Post by maddgoat on Sept 15, 2008 21:53:01 GMT 1
Ook ik heb het weer reuze naar m'n zin gehad vanavond. Knife defense was eerst ietsjes onwennig, maar gaande weg ging het steeds natuurlijker. Bij de "blinde" aanval kwam ik er toch wel achter, dat de fractie van een seconde overzicht krijgen, heel belangrijk is, daar deze bepaald hoe je jezelf verweerd. Blindweg naar het klokkenspel schoppen kan als je niet kijkt, nog wel eens anders aflopen bv. als de aanvaller gedraaid staat Warming-up was zoals altijd weer lekker rot @ Shaggy, Ik heb dezelfde toc die jij hebt, zit inderdaad zeer fijn, echter wil deze wel eens ietsjes ongemakkelijk zitten en verschuiven bij bv sit-ups of andere grondoefeningen. Echter schoppen op het kruis zou ik bijna comfortabel willen noemen (dit is overigens geen uitnodiging om eens lekker voluit te gaan... Tot woensdag luitjes
|
|
|
Post by shaggy on Sept 17, 2008 22:08:20 GMT 1
Zo, weer een leuke avond voorbij @ Gilbert hierboven.. Had ik eerder moeten weten.. had je toque wel even ingezegend haha Nee, was weer leuk. Weer her en der wat meegedaan zover het ging. Eindelijk weer wat beweging in m'n lijf hehe. Vindt het oefenen van aanval/defense met gesloten ogen toch stiekem wel erg leuk. Vooral het verassingselement. Zeker als je niet elke aanraking of reactie als aanval doorzet. Dan komt het goed kijken en denken aan bod ipv iemand die een vuurtje vraagt meteen gestrekt te laten gaan Hoeken doen was wel vermoeiend. Morgen spierpijn, voel het nu al hehe. Maar gaat steeds beetje beter zo en heb er lol in. Toekijken is ook erg leuk moet ik zeggen. Daar zie je enorm veel en leer je ook ergveel van. Bewegingen, counters, voetenwerk, rondkijken erg leuk om het eens goed vanaf de kant te kunnen zien. Was weer een geslaagde training en een flinke opkomst. Lekker hoor ;D
|
|
|
Post by kalekletskop on Sept 17, 2008 22:49:48 GMT 1
Jep, het was weer knallen. Hoeken inderdaad vermoeiend. Ben het absoluut niet gewend dus ik kan m'n armen nu al niet meer optillen, hahhaa Ook het onder een hoek doordraaien...ziet er zo simpeltjes uit. Zal morgen wel gigantische spierpijn in mijn bovenbenen hebben. (stiekum nu al een beetje...veel) Lex, bedankt! Tot volgende week.
|
|
|
Post by evi on Sept 19, 2008 22:00:08 GMT 1
Warming up heb ik voor een groot deel uitgezeten want dat wil nog niet echt lukken. De reactie zaken met handje klap etc. wel uiteraard. Wel verloren van een meisje... Da's dan minder tssss een meisje!!!
|
|
|
Post by shaggy on Sept 22, 2008 22:06:22 GMT 1
Hehe, een meisje ja d**n wat was het lekker vanavond. Voor het eerst weer bijna volledig mee kunnen trainen. warming up viel me erg zwaar omdat ik eigenlijk iets van 2 maanden niets heb kunnen doen. Maar dat komt straks wel weer goed als we weer wat vaker meedoen. Push-ups lukten redelijk goed evenals kruislings sit-ups etc. Maar erg vermoeiend, en "gevoellig" van tijd tot tijd hehe. Maar voelde weer goed aan om eindelijk weer eens mee te kunnen draaien. Trainen was weer erg leuk. 360 is bijna gesneden koek, al wordt je af en toe nog wel eens op het verkeerde been gezet hehe. Defense against knife is helemaal mijn ding vanavond. Kon eindelijk weer wat bewegen en wat kracht erbij gebruiken. Resultaat was denk ik best aardig en kijken gaat steeds beter/automatischer. Het laaste deeltje van wandelen en aangevallen worden lukte iets te goed omdat ik iemand met de arm even over het neusje deed aaien, maar gelukkig niets ernstigs buiten een zere neus een een rood hoofd van schaamte Maar alles was weer wel en leuk. Leuke groep, fijn getraind, was weer op de brommer dus wat kunnen we nog meer wensen Jammer dat het maar een uurtje duurt. Zo, lekker douchen, heb een stramme nek hehe. Tot woensdag maar weer
|
|
|
Post by kalekletskop on Sept 22, 2008 22:23:19 GMT 1
Als je lekker meehuppelt tijdens de warming-up (en stukjes niet) weet ik in ieder geval waarom ik óók lid ben geworden. Ik moet nodig een betere conditie krijgen want dit lijkt nergens op. Ik hijg, puf, zweet en kom nóg geen meter vooruit. 360 ging wel oke, 'k mocht Evi's polsen beurs maken, en zij de mijne. Knife-defense ging nog niet eens zo slecht....voor de eerste keer... Werd op het einde van de les nog wel even mijn strot doorgesneden omdat ik niet alert was op mijn omgeving ....tja. Tot woensdag
|
|
|
Post by evi on Sept 23, 2008 17:32:07 GMT 1
Hey Martijn, Polsen beurs??? De mijne niet hoor! Ik zie geen blauwe plekken. Had ze wel verwacht, maar nee valt mee dit keer. Ze zijn al wel iets gewend ondertussen Tot woensdag of voor sommige tot volgende week! Groetjes Evi
|
|