|
Post by bastiaan on Oct 24, 2008 19:33:28 GMT 1
Was zeker een geslaagde training, linker hoek land bij mij ook erg vaak anders dan bedoeld, maar het gaat steeds beter... Warming up gaat redelijk goed conditioneel, kracht loopt nog wat achter. Na Remco en Gilbert rond te zien rollen wilde ik ook wel eens een poging wagen. En alhoewel ik genoeg over grappling gelezen en gezien te hebben is het verrassend lastig om te doen, maar wel erg leuk. Was ook erg leuk om te ervaren dat het vooral tactisch is in plaats van lompe kracht. Was leuke afwisseling van t sparren, zal ik ook nog wel vaker doen als er vrijwilligers voor zijn.
Tot maandag
Bastiaan
|
|
|
Post by shaggy on Nov 1, 2008 21:50:30 GMT 1
Zo, even een kort berichtje... Tis nogal hecktisch de laatste week helaas Was er afgelopen Woensdag niet bij omdat ik voor m'n vrouw op pad moest om een snorfiets aan te schaffen... Ach ja En zoals het er nu voorstaat ben ik er maandag as ook weer niet door overwerk Ach ja... we komen ASAP... Heb d'r zin an, en mis m'n maten
|
|
|
Post by bastiaan on Nov 3, 2008 18:21:14 GMT 1
Helaas ben ik er vanavond ook niet bij, moet morgen een presentatie houden en is redelijk belangrijk. Dus veel succes allemaal en tot woensdag.
|
|
bob
New Member
|
Post by bob on Nov 6, 2008 0:04:51 GMT 1
Nou, dat was me weer een lekkere training,
360 defence met counter ging best aardig maar de "defence against a straight punch" ging een beetje stroef vandaag, zeker aangezien ik aardig vermoeid was. Het grondvechten ging trouwens ook wel oke! en deze vorm van "sparren" vind ik zelf leuker als het pure sparren. Maar dat komt ook omdat ik het gewone sparren niet zo goed kan;-)
Al met al weer een goeie training!
Hopelijk kan ik er 13dec ook bij zijn, k moet alleen even vrij vragen (en aangezien ik 29nov ook al vrij heb gevraagd weet ik niet 100% zeker of ik dat krijg) Gelukkig is het alleen s'middags dus ik denk dat het wel zal lukken
groeten en tot de volgende les
Bob
|
|
|
Post by shaggy on Nov 6, 2008 7:28:40 GMT 1
Migraine zuigt Maandag dan maar weer proberen
|
|
|
Post by bastiaan on Nov 12, 2008 22:38:14 GMT 1
Training vandaag was heerlijk, ondanks nog flink verkouden te zijn ging t zelf conditioneel best aardig, de 360 tegen Peter was een flinke uitdaging, de snelheid was soms zo hoog dat ik maar de helft kon counteren lowkicks daarna gingen wel aardig... mag wat meer kracht achter komen maar was niet slecht training afgesloten met een oefening in volle bescherming elkaar om de beurt aanvallen met chokes en een kleine sparpartij, bij ons waren en denk ik slechts 3 aanvallen, de rest was een grote sparpartij. was erg leuk, veel lowkicks over en weer en een paar keer op de grond beland... ging vrij goed, zelfs een keer een perfecte key lock vanuit de mount uitgevoerd was stiekem wel goed voor mn ego (en snel nog meer jiu jitsu boekjes lezen) was al met al een erg leuke training, nogmaals bedankt Peter Tot maandag allemaal
|
|
|
Post by bastiaan on Nov 19, 2008 22:41:40 GMT 1
Zoals altijd een mooie training, ben nu alleen bang voor een wraakactie van Rebecca... Nogmaals t spijt me, heb gewoon een slechte motoriek en mikken is dan lastig... Laat me alsjeblieft heel Hoorde ook van haar dat Peter last had gekregen van z'n ribben vorige week tijdens het trainen op een stootkussen, sorry daarvoor Peter, was niet m'n bedoeling. Hoop dat t snel geneest en dat ik je maandag weer op de training zie. Hoop stiekem wel dat training van woensdag naar donderdag verplaatst wordt, maakt t weekend net wat korter... Tot maandag allemaal, Bastiaan
|
|
|
Post by shaggy on Nov 19, 2008 22:52:46 GMT 1
Auw... Auw... Ben ook net binnen ... Ja, was weer leuk. Conditie wilde niet vanavond, Had het na 2 rondjes wel gezien helaas... Maar de rest ging best lekker. Lekker getrain met mijn kaalhoofdige partner. Score: 1 bloedlip bij hem ;D ehh... Nee, geintje. Ongelukjes gebeuren helaas , maar niet ernstigs gelukkig. Aanvallen met mes ging eigenlijk vrij vlot en goed. Was even wennen met nieuwe armtechniek, maar wende snel. Nog even was gewone defense gedaan met een knuppel. Was weer even geleden, maar ging redelijk goed. Toen nog even rustig sparren en toen was het baterijtje er leeg hehe. Nou, tot maandag maar weer. Ik ga m'n wonden likken
|
|
|
Post by kalekletskop on Nov 19, 2008 23:51:06 GMT 1
Nou! die Remco hakte er lekker op los! Tip van de dag: zeker als het wat kouder begint te worden, vooraf voldoende labello op je tronie smeren anders barst alles open.... Tot maandag!
|
|
bob
New Member
|
Post by bob on Dec 17, 2008 23:22:57 GMT 1
Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar ik heb onze Motermuis al een tijdje niet meer gezien!! bang zeker, nu iedereen zo fanatiek aan het trainen is ;-)
|
|
|
Post by shaggy on Dec 18, 2008 7:27:14 GMT 1
Werken zuigt.... Moet nog 1 week, dan vakantie. Kan ik bijkomen. En in Januari weer een frisse start á 2 dagen in de week. Voor nu is het baterijtje helaas ver op... Maar doe iig wel mee aan het seminair op 17 Januari bij onze zaal
|
|
|
Post by shaggy on May 21, 2009 0:02:09 GMT 1
ZO, dat is lang geleden hahah Maar een kleine bump geven dan Heb zelf vanavond niet meegetraind, maar genoten van de training van mijn waarde collega's ;D Hier een kleine sfeerimpressie Foto's zijn op Photobucket te vinden en m'n hyves. Heb er een dikke 150 gemaakt dus dit is maar een selectie. Niet alles is goed gelukt door het licht en de snelle bewegingen. Maar desondanks erg fraai op beeld moet ik zeggen Etc. etc'. Rest kan je hier vinden, maar heb niet alles erop gezet: s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/Krav%20Maga/Hoor het wel als iemand iets wil hebben, of speciale verzoeken heeft.
|
|
|
Post by maddgoat on May 22, 2009 20:20:31 GMT 1
Wat een onwijs gave foto is dit zeg. Dat dat ooit zou kunnen met die 2 erop had ik nooit verwacht ;D ;D
|
|
|
Post by shaggy on Jun 4, 2009 19:32:07 GMT 1
|
|
|
Post by kalekletskop on Jun 5, 2009 19:12:11 GMT 1
Ow f*ck, das waar ook, helemaal vergeten! Komt omdat ik zelf al op een verjaardag zat die dag, van mijn andere broertje.... Nou in ieder geval nog van harte gefeliciteerd Lex! Wat heb je allemaal voor moois gehad van je leerlingen? PS: binnenkort weer taart ivm huurcontract?
|
|