|
Post by maddgoat on Sept 24, 2008 4:35:18 GMT 1
Tot vanavond. Wat duurt dat wachten op de volgende les iedere keer toch weer lang zeg ;D
Ik ga voortaan op vrijdag's hardlopen, om dat lange stuk tussen woensdag en maandag enigszins op te breken. Krijg ik gelukkig nog iets van conditie van ook..alhoewel in mijn tempo..
|
|
|
Post by shaggy on Sept 25, 2008 22:52:15 GMT 1
Ja, wachten duurt idd lang hehe. Ook al train je 2 x per week, duurt het nog lang hehe Nou, was me gister het dagje wel. Buitengewoon lekker getraind. 90% mee kunnen doen dus dat gaat de goede kant op. Was een lekker fysiek geheel gister. Veel aanvallen en counters oefenen. uitgebreidere 360 als je zelf stilstaat is wel geinig om te doen en merk je ook snel waar je dode hoek zit, qua zicht, maar zeker ook qua afweren. Maar leukste van de avond, weer lekker even kunnen sparren. Prima partner, niet te flauw en niet te hard. Ging ondanks de beperking vrij goed en we worden weer wat losser hihi. Het wordt met de dag drukker lijkt het wel, elke week nieuwe gezichten die even een kijkje komen nemen Heel mooi hoor. Wel een jammerlijk dingetje gebeurt helaas. Iemand op een lelijke manier z'n knie verdraait. Niet door contact oid, maar kennelijk met lopen gewoon verdraait... Dat was minder plezierig om te zien. Betaal je ervoor om jezelf in elkaar te laten slaan en komt er door een klein rot ongelukje zoiets wat je uitschakeld zonder dat er 1 klap is gevallen Iig veel sterkte met het herstel en dat hij maar snel weer mee mag trainen. Nou, dat was ie weer zo'n beetje. Ga trouwens dit weekend wel even naar Teejoos voor een paar luxe scheenbeschermers ;D Huidige zijn niet slecht, maar als je wat fysieker gaat verdraaien ze net iets te vaak naar m'n zin. Eens kijken voor wat voorgevormde beschermers oid. Mooi Roze oid... past goed bij m'n roze fluffy bunny feet ;D Prettig weekend allemaal en tot maandag. Heb d'r zin an
|
|
|
Post by shaggy on Sept 27, 2008 19:50:04 GMT 1
Vandaag even bij Teejoos geweest Paar nieuwe luxe scheenbeschermers gekocht. Zitten erg comfortabel, en verdraaien niet met mijn spillebeentjes. JA, mooi spul ja ;D
|
|
|
Post by shaggy on Sept 29, 2008 20:23:25 GMT 1
Mmhh, conditie training... d**n wat is dat zwaar hehe Ondakns dat de conditie langzaam vooruit gaat, is het soms echt heel zwaar. Lekker zitten huffen en puffen langs de kant hehe ( nou, vooral door de luchtwegen, maar conditie mag toch wel wat beter ) Maar wel lekker getraint. Echt een voldaan gevoel want ik zit nog na te trillen haha. Voor de rest, headlock was leuk om te leren is een mooie oefening die goed aan te leren is. Zeker met de ogen dicht. Wel blij dat we een toque aanhaden Slow motion sparren was ook geinig. Trainde met een persoon die vrij nieuw was en was wel erg leuk om was te trainen en helpen. Leuk om te zien hoe snel je eigenlijk al dingen hebt geleerd. Jaja, was me een avondje wel Tot woensdag ;D
|
|
|
Post by kalekletskop on Sept 29, 2008 21:01:25 GMT 1
alleen wel jammer dat je jouw nieuwe scheenbeschermers niet hebt kunnen inwijden
|
|
|
Post by shaggy on Sept 29, 2008 21:32:10 GMT 1
alleen wel jammer dat je jouw nieuwe scheenbeschermers niet hebt kunnen inwijden Ik heb vertrouwen op woensdag de laatste 5 minuten ;D
|
|
|
Post by kalekletskop on Oct 7, 2008 11:53:44 GMT 1
knock, knock.... Hoe is het met je knokkels, Remco? Vingertje auw? hahaha
|
|
|
Post by shaggy on Oct 7, 2008 16:27:05 GMT 1
knock, knock.... Hoe is het met je knokkels, Remco? Vingertje auw? hahaha Hehe, ja, laten we zeggen dat ze "gevoelig" zijn Ach, je ziet er weinig aan, maar een flinke klap op de zak voelde ikwel een beetje haha Komt goed, we worden gewoon stokvechters ;D
|
|
|
Post by evi on Oct 10, 2008 10:06:10 GMT 1
Hey Remco,
Waar blijft de wekelijkse update van de lessen???
En eindelijk je nieuwe scheenbeschermers gezien. Waren ze beter dan die andere?
|
|
|
Post by shaggy on Oct 16, 2008 20:20:24 GMT 1
Hey Remco, Waar blijft de wekelijkse update van de lessen??? En eindelijk je nieuwe scheenbeschermers gezien. Waren ze beter dan die andere? Zo, contact... Leve Ziggo internet Is wel fijn als alles een keer zou werken.. Ehhh... ben het gros weer vergeten door het eea, maar het was wel leuk hehe Alleen weet ik bij het laatste rondje sparren ik de eerste trap meteen goed kreeg op een zere plek die nog niet was genezen.. Nog even geprobeerd, maar hield het maar voor gezien. Het liep gewoon niet die avond. Poep gebeurt hehe As for de scheenbeschermers. Prima dingen. Pasvorm is echt geweldig. Passen prima onder de broek, verschuiven niet en absorberen de klappen niet slecht. Is een prima alternatief als je wat anders wil imo. Kosten rond de 45 euro. Ja, niets mis mee Zo, kan niet wachten op maandag. Heel de week veel te hard moeten werken ivm vakantie collega's, dus heb weer wat opgekropte agressie hehe Tot maandag maar weer
|
|
|
Post by gimgamgommetje on Oct 18, 2008 20:03:45 GMT 1
Terwijl jullie lekker op jullie luie kont zitten en naar foute soaps en zo kijken wordt ik afgemat hier in Den Haag. Er zitten 2 trainingsdagen op en ik heb een derde te gaan morgen. Veel dingen herhaald maar vanmiddag gelukkig ook veel nieuwe dingen geleerd. Letterlijk bloed zweet en tranen maar ook weer nieuwe ideetjes om jullie af te matten tot maandag
|
|
|
Post by bastiaan on Oct 19, 2008 1:58:40 GMT 1
Lex, heel veel succes op je laatste dag en tot maandag, heb er zin in... Weekje niet sporten is toch best lang... En Remco, ik zal proberen je maandag heel te laten;)
|
|
|
Post by kalekletskop on Oct 21, 2008 10:00:41 GMT 1
Hmmm, heeft iemand Remco gisteren gezien? Bang dat hij klappen zou krijgen? Dan zal ik de update maar even doen.... Afijn, jammer dat je er niet bij was Remco want het was een puike les! We gingen in een lekker tempo met nét genoeg adempauze tussendoor (voor mij zeker noodzakelijk). Lekker veel stoten en trappen oefenen, in de lucht. En ja, dan is luchtweerstand op een gegeven moment zelfs vermoeiend te noemen . Is wel wat je zegt het beste uit een warming-up halen... Ging lekker zo Lex, moeten we vaker doen.
|
|
|
Post by shaggy on Oct 21, 2008 16:26:45 GMT 1
Ja, laten we zeggen dat mijn Zondag nogal.. hecktisch was, en dat ik idd ( helaas!!! ) het een keertje liet schieten. Kon niet meer op of neer gister... Maar toch fijn dat jullie aan me dachten Jullie zijn ook in mijn hart hehe Maar woensdag zijn we er weer bij
|
|
|
Post by shaggy on Oct 23, 2008 20:17:43 GMT 1
Hehe, zijn we weer Was me het avondje we weer gister haha. Veel lol gehad. Warming up doe ik nog wat rustig aan ivm het genezen van het operatie gedeelte, maar wordt steeds beter in het rennen van rondjes en opdrukken Merk dat de conditie omhoog gaat ( zij het wat langzamer in mijn geval ) maar ik merk een duidelijke verbetering, zeker wat betreft de luchtwegen/uithoudingsvermogen. Win/win zeggen ze wel eens Lekker getrain iig. Hoeken blijven lastig om technisch goed uit te voeren, je gaat heel snel met je armen de verkeerde kant op. Zeker als de vermoeidheid toeslaat. Maar dr kracht en techniek wordt wel merkbaar beter. Zeker met de hulp onderling. Trappen naar het kruis blijven leuk. Zeker voor bepaalde vrouwelijke collega's ;D Daarna nog wat zaken gedaan met vastgrijpen van armen en loskomen. Piece of cake Laatste 5 minuten nog even vrij spelen haha ;D Lekker met Gilbert rug tegen rug het grondgevecht aangegaan. Erg leuk,maar heel erg zwaar. Na 3 rondjes had ik het wel gezien haha. Wel nu spierpijn, want in tegenstelling tot een stootkussen vecht Madgoat wel terug ;D Nee, was weer een geslaagde avond, tot maandag maar weer
|
|